jump to navigation

Cadouri Aprilie 22, 2009

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , ,
trackback

Un bun prieten de-al meu si-a facut un site prin care vinde cadouri. Asa ca m-am gandit sa il recomand aici.

Deci, daca doriti sa faceti cadouri, sa cumparati cadouri sau sa va faceti un cadou personal, intrati pe …

top-cadouri.ro

Bafta domnule Burcescu!🙂

Si daca tot am ajuns al acest capitol, un mic hint pentru cei care vor sa imi ia cadouri pe viitor. Wish listul meu:
– carti (de preferinta SF)
– un multifunctional (briceag, cleste, etc)
– caiete mari (cine ma cunoaste stie ca le termin rapid)
– multe pixuri
– o barca pneumatica (vine vara si oricum mi-o cumpar eu, ca vreau sa ma dau pe lac)
– linkuri din pagini cu PR mare
– chestii de suflet

Comentarii»

1. ciops - Aprilie 22, 2009

Dupa ce dam in cap in stanga si dreapta, ajungem sa promovam o clona a FunGift.ro care are si design-ul lor de acum 2 luni?🙂

Ma intreb cum a fost brief-ul initial:
„ca asta”
„dar domnule…”
„am zis sa arate ca FunGift.ro!”

2. cferseta - Aprilie 23, 2009

Bravo lor. Sunt la inceput. Probabil ca si bugetele au fost mici. Cel mai indicat lucru in cazul lor era sa foloseasca o strategie de succes.
Daca aveau cu ce, sau daca ar fi fost un concurs de Miss, atunci ar fi trebuit sa inoveze mai mult.

Mi-ai citit postul https://cferseta.wordpress.com/2009/03/11/este-mai-bine-sa-inovezi-sau-sa-copiezi/ ?

3. ciops - Aprilie 23, 2009

Nu stiu daca post-ul ala a fost scris cu exemplul asta in cap sau nu, dar fie.

In articolul tau vorbesti mult pe langa subiect. Oricat de mult ai face referire la alte domenii, web-ul este un domeniu in care prin definitie trebuie sa te diferentiezi prin ceva cat de mic.

Inteleg ca „reteta de succes” nu a fost schimbata cu nimic, nu vad nimic inovator pe partea de business fata de exemplul anterior, nu vad de ce ar trebui aplaudata o initiativa de a face totul exact la fel, dar nici design-ul sa nu-l schimbi?

Sunt multe proiecte din Romania care sunt replici dupa site-uri de succes in afara, dar fiecare incearca sa se diferentieze cumva, un design, o sectiune noua sau ceva mic facut diferit.

Daca mergem pe ideea pe care-o sustii, India ar fi foarte bogata, iar internetul nu ar penetra atat de mult pentru ca ar fi un mediu mediocru pe care lumea l-ar ignora.

Acum ceva timp ai scris ceva de bine de Blogatu’ (nu-mi aduc aminte ce anume, dar nu am zis nimic in acel moment de cat de mult am fost dezamagit de acest blog de acea parere). Chiar de ti-ar fi prieten, Blogatu’ este mediocru poate chiar sub, dar cu o vointa mare si nimic mai mult. Nu face nimic bine (i-ai vazut vreun video review vreodata?), nu e coerent, deseori e agramat si se adanceste in penibil cu fiecare ocazie. El nu e unul din exemplele pozitive pe care le voi da cuiva vreodata. Pentru ca niciodata nu incearca sa fie mai bun, pentru ca mereu e sub medie, insistenta lui nu e un lucru de apreciat pentru mine.

Aceasta recomandare a ta e un nou motiv de dezamagire.

4. cferseta - Aprilie 23, 2009

wow. multumesc pentru mesaj.

intradevar postul respectiv cu copierea/inovatia acopera o arie mai mare.

referitor la top-cadouri.ro. Cum ziceam, omul care a facut acest site imi este prieten. Si pot sa il recomand altora. Deci, fata de alte magazine online, multe obscure si care dau tepe, faptul ca il stiu ca e ok merita sa fie spus, ca sa il ajut. Daca ne-am cunoaste mai bine (la mai multe beri), as face acelasi lucru si pentru tine. Adica mi-as pune obrazul pentru tine in fata altora, as garanta pentru tine. Pentru asta sunt prietenii, nu?

referitor ca aceasta recomandare este o dezamagire. Eu am recomandat business-ul. Nu am recomandat layoutul. Am recomandat omul. Am recomandat sa cumperi de la el, pentru ca stiu ca este de incredere. Nu am evaluat situl dpdv al frumusetii sau originalitatii. Nu ma intereseaza acest aspect acum.

referitor la faptul ca a copiat ceva, bravo lui. Pe masura ce o sa creasca, o sa si evolueze la acest aspect. Dar in acest moment a facut cel mai bun lucru pe care il putea face, avand in vedere nivelul la care este tehnic. Bine ca are vointa, bine ca are caracterul OK, bine ca vrea sa faca ceva in tara asta. Pentru asta il respect si il ajut.

referitor la copiere. India O SA FIE foarte bogata. Asa cum este China acum. Stii ca este doar o chestiune de cativa ani pana cand PIB-ul chinei o sa depaseasca cel al SUA. China are aceasi strategie care a avut-o japonia dupa ww2. Am scris anul trecut un post pe aceasta tema.

referitor la blogatu. Da, imi este prieten. Nu este perfect. Nici eu nu sunt perfect. Dar stiu ca omul incearca. Are ambitie. Are vointa. Se agita. Chiar tu ai zis asta:). Pentru asta il respect si il ajut ori de cate ori pot.🙂

Mersi inca o data.

5. Pascu - Mai 15, 2009

Poate sunteti curiosi ce zic si altii de aceasta copie pe nerve.ro: http://www.nerve.ro/versus/fungift-vs-top-cadouri#comments

6. Marius - Mai 16, 2009

Daca nu vii cu ceva nou pe piata e greu sa patrunzi. Mai ales in ceea ce priveste magazinele online fie ele de cadouri sau altceva. Comparatia e foarte usor sa o faca fiecare din fotoliul de acasa (sau de la birou🙂
Dar cine cauta gaseste. Aruncati un click pe http://www.cadourimania.ro. Prezinta produse mai originale fie ca e vorba de a oferi un cadou fie ca e vorba de a cauta ceva pentru a va decora casa, biroul, etc. Restul…depinde de gustul fiecaruia


Lasă un răspuns

