jump to navigation

O intrebare buna Aprilie 4, 2009

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , ,
trackback

Daca esti client si vine un expert SEO la tine care sa iti vanda serviciile, adreseaza-i omului urmatoarea intrebare:

„Daca esti atat de bun precum zici,  tu ce situri ai? Iti aduc bani? Si daca esti atat de bun, de ce nu te concentrezi pe ale tale, de ce mai dai consultanta si altora?”

Cum zicea un foarte bun prieten de-al meu, guru in SEO: „Eu am o problema sa dau la altii know-how-ul acumulat cu greu, in ani de zile. Mai bine produc eu decat sa le zic la altii cum sa produca”

Expertii SEO adevarati sunt cei care scot bani din asta. Nu ca altii, care ii invata pe altii, care dau doar consultanta, dar care nu au ce sa puna pe masa. Si atunci, daca nu scoti singur bani din SEO, tu ca expert inseamna ca ori ca nu stii sa te concentrezi ori ca ca vorbesti din teorie, dar nu ai experienta practica. In ambele cazuri, clientul trebuie sa fie atent.

Am un prietena, care are o companie mare. Si o companie de mare angajament din online-ul romanesc le-a facut „optimizare google” (nu dau nume). O gluma. Si cand m-am uitat si pe ftp, mi-am pus mainile in cap. Dezastru. Evident ca oamenii erau frustrati ca au platit bani si nu apareau de nici o culoare in google. Evident ca injurau toata breasla, nu doar respectiva categorie.

Comentarii»

1. krumel - Aprilie 4, 2009

E complicat cu SEO, toti se pricep si mai toti scriu despre SEO.
Da bine uneori…🙂

La fel cu fotbalul, politica si mondenitatile.

Misto tagurile. :))

2. cferseta - Aprilie 5, 2009

corect🙂

3. Dl. Petcu - Aprilie 6, 2009

si atunci concluzia este ca cine face seo pentru altii, nu este expert deloc ?🙂

4. cferseta - Aprilie 6, 2009

hahaha.

exista si aceasta posibilitate. Mai sunt posibilitatile:
– ca are nevoie de bani acum si nu peste 2-3 luni
– ca nu stie sa se concentreze.
– ca e prost (si in loc sa scoata mai multi bani din SEO – asa cum se advertiseaza pierde timpul cu alti clienti, invatandu-i pe altii)

Si eu ma consider expert SEO si fac asta si pentru altii. Doar ca per total eu lucrez mult mai mult pentru mine decat pentru altii. In viitorul sper cat mai apropiat, nu voi mai face SEO/consultanta pentru nimeni altcineva, urmand sa ma concentrez doar pentru proiectele mele.


Lasă un răspuns

