jump to navigation

Power Ball Martie 11, 2009

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , ,
trackback
Power Ball

Power Ball

Am primit un super cadou, un gadget care sfideaza logica. Un PowerBall, de la kdo.ro, via Dehelean. Le multumesc pe aceasta cale la amandoi.

Mai greu e pana m-am prins cum trebuie rotita mana, ca sa prinda viteza dracovenia. Pe urma e cool sa simti forta. Evident ca am si scapat-o de un perete, dar a supravietuit. Si ea si peretele.

Pentru ahtiatii de gadget-uri, asa ceva e mana cereasca. Tavish, cand mai vii pe la mine trebuie musai sa o testezi.🙂

Comentarii»

1. Bogdan Aron - Martie 11, 2009

:)) cand am vazut poza am crezut ca zici ceva de managrea.net?
Apropo, ai mana grea?

2. emanuelgrigoras - Martie 13, 2009

E super jucaria. Facem concurs prima oara cand trec pe la tine.🙂

3. mariussun - Martie 17, 2009

SI care e recordul personal?

4. daniel - Iulie 25, 2009

vezi ca daca o scapi e bye-bye😀


Lasă un răspuns

