jump to navigation

Flori la Bucuresti Februarie 17, 2009

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

Sunt cateva domenii de activitate in care concurenta pe online este foarte mare: turism, rent-a-car, cadouri, flori in Bucuresti

Am avut un soc acum cateva luni cand am fost la un engros de flori, sa negociez cu o doamna de acolo. Socul a intervenit, cand, la finalul discutiei, mi-a dat cartea de vizita si mi-a zis sa intru pe situl ei! Brusc mi-am adus aminte de reclamele de la connex de acum ceva ani, cu taraf.ro, etc…

Uite ca si oamenii astia, fara educatie de 5 stele, care gandesc business pana in varful unghiilor, vad o plusvaloare in Internet. Sursa de clienti, catalog online, etc. Pot sa vanda flori pe internet!!! Wow

Scarlatescu are un site (www.FloriLaBucuresti.ro) prin care vinde asa ceva: flori si aranjamente florale.  Am apelat si eu la el si mi-a placut serviciul, de la A-Z. Tocmai de aceea il recomand cu draga inima.

Ar trebui sa fim mai multi romani de incredere, care sa stii ca daca apelezi la ei nu o sa ai surprize. Intr-o tara de tzepari, oamenii de incredere sunt aur curat! Chit ca vand flori, carti, cursuri sau servicii de consultanta.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

