jump to navigation

1 an de Ferseta blogging Ianuarie 28, 2009

Posted by cferseta in ferseta, internet.
Tags: , , , , , ,
trackback

Pe 18 ianuarie s-a implinit un an de cand am blogul. Ce-a mai trecut timpul….

Rezultat? A meritat cu varf si indesat.

Eu radeam la o bere cu stroe de stroe ca isi pierde 2-3 ore pe zi lucrand la blogul lui, dar am vazut ca se justifica:
– Am cunoscut multi oameni destepti.
– Foarte multi oameni m-au cunoscut pe mine.
– Mi-am mai pus ordine in ganduri.
– Am mai renuntat sa trimit spam la prieteni cu noutatile (cu unele exceptii😉 ).
– Am invatat mult.
– Am vazut ca e bine sa impartasesti ceea ce stii (ma rog, o parte), ca ti se reintoarce inzecit.
– Am testat multe lucruri (SEO, comunicare, …).
– Mi-am descoperit talentul de mama omida, facand diverse previziuni.
– Am suparat cativa oameni prin ce am zis (imi cer scuze daca nu am avut dreptate).
– Traficul vad ca mi-a crescut de la luna la alta (multumesc cititorilor mei, care ma considera demn de urmarit).

Anul asta este anul oportunitatilor pentru mine. Am multe idei, am foarte multa determinare, multi prieteni, multa experienta acumulata, piata este pregatita. O sa fie o calatorie extrem de interesanta.🙂

Imi urez la multi ani!🙂 Si voua la fel!

Comentarii»

1. Tzontzyca - Ianuarie 29, 2009

felicitari si la multi ani !

2. cferseta - Ianuarie 29, 2009

mersi frumos🙂

3. Stefan Stroe - Ianuarie 29, 2009

Bravo, Noro! Succes cu noul job si noul blog!😉


Lasă un răspuns

