jump to navigation

Urasc neseriosii Ianuarie 27, 2009

Posted by cferseta in diverse, ferseta.
Tags: , , ,
trackback

Da, ii urasc din tot sufletul.

Pentru ca ma fac sa pierd vremea si banii.
Pentru ca daca lucrez cu ei, ma fac sa par si eu neserios si imi dauneaza brandului.
Pentru ca suntem perceputi ca o tara (si natiune) in care NU poti avea incredere. Nici noi nu avem incredere in produsele noastre (Fabricat in Romania).

Cand gasesc un om de incredere, un om pe care il pot recomanda cu inima deschisa, ma bucur nespus. De ce? Pentru ca intr-o mare de neseriosi gasesc pe cineva (pasare rara) in care chiar poti avea incredere.

Mi se intampla de multe ori sa imi fie cerute recomandari de la firme de HR sau diferiti angajatori. Si de multe ori nu am pe cine sa recomand, pentru ca imi dau seama ca as face mai mult rau decat bine.

Cati oameni SERIOSI cunoasteti? Pe cati ati baga mana in foc pentru ei? Chiar dintre prietenii vostrii. Destul de putini banuiesc.

O sa fac in asa fel incat sa gasesc o modalitate de a recompensa oamenii seriosi si de ai baga la fund pe ciumpalaci.

Comentarii»

1. haberini - Ianuarie 27, 2009

Nu exista oameni neseriosi, exista trafic, exista nu mai am baterie, exista indiferenta, exista m-a incurcat ala, exista ma doare in p…. si cel mai mult exista „Sa-mi fie mie bine”

2. cferseta - Ianuarie 27, 2009

hahahaha. corect


Lasă un răspuns

