jump to navigation

De ce inca tin IE6 pe calculator Ianuarie 26, 2009

Posted by cferseta in internet.
Tags: ,
trackback

Am un prieten foarte bun care mai imi da sa testez diverse situri pe care le face el. Si cand le incarc cu Internet Explorer 6, in majoritatea cazurilor gasesc cate un bug.

M-a intrebat de ce nu imi iau si eu un browser ca lumea, fara atatea vulnerabilitati ca IE 6. Raspunsul? Majoritatea oamenilor inca il folosesc ca browser principal. Si trebuie testat. Si pe IE (6-8) si pe Mozilla, Chrome, Safari. Eu prefer Firefox, dar daca majoritatea oamenilor folosesc altceva, e bine sa vezi realitatea si prin ochii lor

Deci, my friend, gaseste o solutie sa iti pui si tu pe calculator IE6, chiar daca ai Vista!😉

Comentarii»

1. razvanct - Ianuarie 26, 2009

Exista o solutie .. multiple-ie-setup.exe .. cine are nevoie sa caute pe google🙂

2. cferseta - Ianuarie 26, 2009

mersi🙂

3. Sorin - Ianuarie 26, 2009

Din pacate (sau din fericire, ia-o cum vrei🙂 ) IE6 nu mai e cel mai folosit browser.

IE7 l-a depasit inca de acum 3 luni, in fiecare luna producindu-se o „erodare” cu peste 1%.

Asta ca sa discutam IE6 vs IE7. Dar si mai interesant este ca Firefox 3 il depaseste si pe IE7🙂

PS Pentru confirmare, verifica SATI😉

4. cferseta - Ianuarie 26, 2009
5. Sorin - Ianuarie 26, 2009

In fata evidentelor, ma inchin🙂

Nu am luat chiar toate siteurile la puricat, si ma uit doar la datele SATI, nu trafic.ro.
Iti pot oferi cifrele gsp.ro:
– Firefox3 32%
– IE7 28%
– IE6 22%
– Firefox2 7%

Dupa cum vezi si cifrele cancan, ejobs, libertatea, etc sint diferite.

Si acum intrebarea retorica…
Oare browserul folosit spune ceva si despre comportamentul sau profilul utilizatorilor acelui site?

6. cferseta - Ianuarie 26, 2009

hahahaha.

spune ca sunt useri ori delasatori/prosti, ori ca intra de la companii unde IT-ul habar nu are sa le instaleze la oameni ceva mai sigur🙂

mersi

7. Viorel - Ianuarie 26, 2009

Utilitarul multiple-ie-setup.exe nu merge pe Vista, din păcate…

Eu folosesc un Virtual Machine cu WinXP şi IE6 neupdatat pentru testare. Şi cine îşi pune problema dacă mai merită sau nu să optimizezi site-uri şi pentru browser-ul ăla de rahat visează frumos. În România, orice statistică spune că IE6 e folosit încă de aprox. un sfert din potenţialii vizitatori. Evident că profilul fiecărui site influenţează greutatea IE6-ului în statistici, fiindcă tineretul şi userii web-savvy încep să aibă din ce în ce mai mult grijă cu ce browser „umblă pe net”.

Pentru a contracara însă prezenţa nefastă a respectivului browser pe calculatoarele oamenilor care-mi vizitează site-urile, eu pun de obicei un warning vizibil în pagină. Spre exemplu, vă invit să vizitaţi blogul meu cu IE6…😉

8. Scripty - Ianuarie 27, 2009

In plus, in XP-ul virtual poti sa tii si firefox 2, daca pe host ai versiunea 3🙂 Eu unul testez site-urile in ie6,ie7,ie8,ff2,ff3,safari,opera,chrome :))
Pierd mult timp cu testarea, dar macar stiu ca iese un site cum trebuie :d


Lasă un răspuns

