Pentru marketerii care zic „Nu avem buget!” ianuarie 24, 2009
Posted by cferseta in internet.Tags: buget, buget de marketing, companii, eficienta, marketeri, marketing, propunere de business, prostie
trackback
Dragi marketeri
Inteleg ca este criza, ca toata lumea s-a panicat, ca va temeti pentru joburile voastre. E ok, e omenesc. Totusi, va rog sa va ganditi logic si voi si sefii vostrii cand primiti o propunere noua de crestere a vanzarilor si spuneti „Nu avem buget”.
Daca respectiva propunere VA ADUCE BANI GARANTAT, este o prostie sa zici ca nu avem buget. Poate nu ai buget pentru branding sau alte dume care nu au impact masurabil in vanzari pe termen scurt. Dar pentru ceva care are eficienta garantata este o inconstienta sa zici „nu”. Ar trebui sa ziceti „Am buget nelimitat pentru lucrurile care imi aduc mai multi bani decat investesc in ele!”
[…] directionat catre actiunile cu rata de conversie in vanzari cea mai buna sau, dupa cum spune Noro, trebuie sa avem “buget nelimitat pentru lucrurile care imi aduc mai multi bani decat […]
[…] (Noro) Ferseta le reaminteste oamenilor de marketing ca ar trebui sa renunte la afirmatia “nu avem buget de marketing” si, mai ales pe timp […]