jump to navigation

Hosting in Romania Ianuarie 22, 2009

Posted by cferseta in ferseta, internet.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Incepand de azi, pe langa consultanta web, dezvoltari web, training si strategie web, Ferseta e-Consulting Cabinet (reprezentata de subsemnatul) ofera si hosting web.

Deasemenea ofer si inregistrari pentru domenii .ro (care vin la pachet cu celelalte servicii).

Calitatea este, ca la toate serviciile marca Ferseta, ireprosabila.

Pana websitul de prezentare al acestui serviciu de hosting va fi gata, cine vrea servicii de gazduire web sau domenii .ro poate sa ma contacteze la mailul clasic, contact[arond]ferseta[punct]com.

Comentarii»

1. MadalinM - Ianuarie 22, 2009

Salut Noro,

Desi nu o sa crezi am blog-ul tau de ceva vreme in Feedreader-ul meu si urmaresc cu interes evolutia ta profesionala.
Desi plecarea de la Neogen iti ofera posibilitatea de a realiza ceva cu adevarat puternic pe cont propriu, as vrea sa te critic putin ( constructiv bineinteles) si sa iti spun ca job-ul tau ar trebui sa fie exclusiv cel de consultant din mai multe motive pe care le stie toata lumea care te citeste.
Am vazut proiectul kuantero(fraged inca si fara credibilitate) vad ca vrei sa vinzi domenii si sa oferi gazduire, probabil ca vei mai incerca si altele, insa sincer te prefer consultant in e-marketing pentru ca piata are nevoie de asa ceva iar meseriasi sunt putini.
Incercand multe lucruri ai sanse mai multe de reusita insa dai impresia de dezorientare si nu e ok.
Am tinut sa imi exprim parerea vis-a-vis de tine profesional pt ca te cunosc binisor si stiu despre cine vb:) si sper sa nu te superi.

P.S
Multa bafta si sa-ti traiasca baiatul, am vazut mateiferseta.ro🙂

2. cferseta - Ianuarie 22, 2009

hahaha, chiar ma intrebam cand o sa zica cineva ceva apropo de acest subiect.

In primul rand multumesc ca ma citesti. Este o onoare pentru mine.

In al doilea rand, referitor la focus. Multumesc pentru comentarii. Asa este cum zici tu. Cateva comentarii:

– Kuantero a fost un proiect pentru decembrie, facut in 2 saptamani, ca test. A fost fun, am facut o gramada de lucruri (concerte, parapante🙂 ) dar mi-am dat seama ca implicarea mea in el trebuie regandita, asa ca l-am pus pe hold.

– ofer hosting si domenii pentru ca majoritatea clientilor mei au nevoie de asa ceva. Si atunci, intrucat eu am deja resursele necesare pentru proiectele mele, pot sa le ofer si lor in conditii bune. Nu e core business. Si daca le tot ofer lor, le zic si la prieteni, ca sa stie la cine sa mearga, daca au nevoie.

– pe termen mediu si lung eu NU ma vad consultant. Cel putin nu core business. Motivul principal este scalabilitatea. Daca as ramane DOAR consultant, nu voi scoate 1 milion de eur din asta prea curand. Uite-te ca cifra de afaceri de la cele mai mari firme de web din tara asta (webstyler, ileo, mrm, …) pe 2007 este pe la jumate de milion de eur, pe cand buticul de la colt de unde imi fac eu cumparaturile are o cifra de afaceri de 3 ori mai mare! Ai citit Kyosaky?

Mai multe intr-un post separat🙂

3. dave007 - Mai 8, 2009

Recomand Bunt Hosting -> hosting.bunt.ro -> 2 fibre, BGP, slabe sanse de downtime. Pana in prezent, sunt multumit de calitatea serviciilor de hosting.


Lasă un răspuns

