jump to navigation

Atentia la billingul automat la .com-uri Ianuarie 22, 2009

Posted by cferseta in internet.
trackback

Acum 3 ani am cumparat un .com, la superoferta de la yahoo. Saptamana asta yahoo a incercat sa ma taxeze automat 34 usd/an pentru mentinerea .com-ului in continuare. 34 usd este de 3 ori mai mult ca pretul pietei. Deasemenea, m-au anuntat ca si la anul ma vor taxa tot 34 usd.

Eu am aflat de asta pentru ca intre timp cardul imi expirase si mi-au trimis mail.  Altfel m-ar fi taxat direct si poate nici nu as fi observat. Acelasi lucru cu billingul automat mi s-a intamplat pentru un serviciu cumparat de la godaddy, desi le precizasem ca NU vreau sa fiu rebiluit

Am incercat sa imi transfer domeniul – nu am putut pana cand am achitat cei 34 usd.Am trimis mail la suport yahoo – raspunsul a fost sa sun in state la callcenterul lor, pentru ca astfel de probleme nu se rezolva pe net. Daca as fi sunat, m-ar fi bagat intr-un IVR, as fi ajuns eventual sa vorbesc cu un indian care sa ma intrebe cate in luna si  in stele si eventual sa ma rezolve (sau nu). Costurile convorbirii ar fi fost cu mult mai mari decat cei 24 usd pe care vroiam sa ii salvez. Asa ca am renuntat sa ma mai lupt acum si am platit cei 34 usd.

Asadar, cu o luna inainte sa imi expire din nou domeniul, il voi transfera la alt registrar si voi plati in avans pe 10 ani, ca sa scap de o grija.

Bag mana in foc ca undeva in termenii si conditiile cu care eu am fost de acord cand am cumparat domeniul la oferta era o conditie care sa le permita sa puna ce pret ulterior vor ei, ca sa isi scoata parleala. Carnati!

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

