jump to navigation

Seriozitatea la romani Ianuarie 21, 2009

Posted by cferseta in diverse.
Tags: ,
trackback

Urasc atitudinea vanzatorilor romanilor, care habar nu au sa vanda. Mai precis, urasc aceasta greata existentiala, combinata cu un grad foarte mare de carcotasime si lipsa de respect pentru omul cu banii.

Vanzatorul roman il sfideaza pe Darwin si teoria lui evolutionista. Cum a supravietuit selectiei naturale o specie de oameni (vanzatorii romani) care se presupune ca ar trebui sa vina in intampinarea nevoilor clientului?

Inca o data zic, ma bucur ca vine criza. Pentru ca sper ca astfel de personaje sa dispara. De fiecare data cand la un magazin intreb ceva sau cumpar ceva, plec de acolo injurand, pentru ca simt ca nu ma simt tratat cu respect de catre vanzatori.

In plus, mai este factorul seriozitate. Suntem un popor care dam tzepe si care traim din oportunitati (probabil ca asa am supravietuit pana acum, avand in vedere ca principala noastra calitate ca popor este ca „ne descurcam”). Pentru mine seriozitatea mea ca brand personal si predictibilitatea mea ca persoana sunt cele mai importante atuuri in lucrul cu clientii. Toti clientii mei imi raman fideli pentru ca stiu ca se pot baza pe mine, dar eu sunt o raritate in Romania.

De ce oare nu sunt oamenii mai nemti (apropo de Miscarea „Romane, fii mai neamt” pe care o sustin)?

Comentarii»

1. Alexandru Petras - Ianuarie 21, 2009

in spatele fiecarui vanzator prost sta deobicei un manager/ptron si mai prost. nu cred in vanzatori prosti si conducere beton … undeva scartie acolo sus.🙂

apropo ca veni vorba … eu cred ca nici clientii nu sunt foarte inteligenti pe la noi. nu crezi?

2. noro - Ianuarie 22, 2009

cat de inteligent trebuie sa fii ca-client, ca sa fii tratat cu putin respect?

Intradevar, este vina patronilor.


Lasă un răspuns

