jump to navigation

„Nu tinem bilete!” Ianuarie 16, 2009

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , ,
trackback

Intotdeauna m-am intrebat de ce multe buticuri din locatii strategice aleg sa puna in geam anunt cu „Nu tinem bilete!” in loc de unul cu „Avem bilete RATB!”.  Acest mesaj in geam inseamna ca vin oameni care ar da bani pe bilete. Deci o sursa de venit. Dar buticarii in schimb refuza sa ia banii clientilor.

Poate vor sa se focuseze (dar daca sunt buticuri, deja vand sute de itemuri).
Poate le e lene sa semneze un contract de distributie.
Poate nu se justifica.
Poate nu vrea RATB-ul sa le vanda bilete…
Pot fi multe cauze.

Inclin insa sa cred ca in majoritatea cazurilor e vorba doar de lipsa de interes.

In aceiasi oala tind sa incadrez si lipsa de interes majora la majoritatea companiilor din romania, atunci cand esti potential client si le ceri ceva. Pur si simplu nu ii intereseaza. Prefera sa se planga de criza si salarii mici.

Comentarii»

1. L3ST - Ianuarie 17, 2009

Cel mai probabil nu-i intereseaza, castigul fiind foarte mic sau chiar tinde la zero.

2. Daleputley - Ianuarie 19, 2009

Sau poate RATB-ul le ofera conditii naspa pentru revanzarea biletelor.

3. Tavi Mocanu - Ianuarie 21, 2009

„Cel mai probabil nu-i intereseaza, castigul fiind foarte mic sau chiar tinde la zero”. E posibil pentru ca probabil nu au nici cea mai mica idee de management si marketing. N-ar trebui sa se gandeasca la profit in cazul asta.

Biletele de RATB sunt „categorie de destinatie”, nu de impuls. Vorbind la general (nu legat de bilete), pe categoriile de destinatie se recomanda adaosuri minime sau chiar vanzare in pierdere de multe ori pentru ca scopul nu e sa faci profit pe ele ci sa aduci cumparatorul la tine. Pasul doi ar fi binenteles sa il impingi catre categoriile de impuls dar nu cred ca vom auzi niciodata vreun vanzator de la boutique dupa ce vinde un bilet sa spuna iarna „un ceai fierbinte nu vreti sa beti pana vine tramvaiul?”. Va las pe voi sa va ganditi ce adaos ar trebui pus pentru un paharel de ceai😉

4. L3ST - Ianuarie 22, 2009

Tavi Mocanu: Teoria e buna, dar nu face nimeni marketing la nivelul asta la buticuri. Principalul motiv ar fi ca vanzatorii sunt plictisiti/neinteresati, cele secundare tin de ignoranta patronilor.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: