jump to navigation

Angajam Mosi Craciun – primele 2 zile Decembrie 22, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , ,
trackback

Sambata – 20.12.2008 – Pregatirea cadourilor

In sala de intalniri de la sediul Volksbank am strans toate jucariile, hainutele, mancarea si impreuna cu voluntarii am sortat cadourile. In prealabil, fiecare din cei 28 de copii bolnavi luati in evidenta la Fundatia Mobilmed au scris o scrisoare catre Mosu, in care si-au exprimat doleantele. Si pe cat posibil am incercat sa le bifam de pe lista. Un copilas a vrut papagali si cineva s-a dus si i-a cumparat o colivie si cu 2 perusi, din care unul a scapat prin sucursala bancii si a trebuit sa il vanez eu jumate de ora. Stupid bird.🙂

Multe jucarii, multe trimise din tara, prin sistemul de sucursale ale bancii, multe aduse direct aici.20081221-craciun-special-2008-0351

 

20081221-craciun-special-2008-006

Multe hainute, intai au fost sortate pe numere, dupa care, in functie de cerintele si necesitatile copiilor, spiridusii mosului le-au pus la fiecare in cadouri🙂 http://video.neogen.ro/user/cferseta/ohi7ezuo9zh2zwu6gc2w836wq98gpnwe/
20081221-craciun-special-2008-008

20081221-craciun-special-2008-018

Foarte multa mancare si bani donati de Schlumberger, de multi oameni cu suflet. Multumim din nou pe aceasta cale :)))

20081221-craciun-special-2008-022

Mosul a avut multi spiridusi. Sau mai precis spiriduse.

20081221-craciun-special-2008-036

Duminica, 21.12.2008. Primii patru copii urmeaza sa primeasca cadouri. Eu imi pus boneta de mos craciun, imi iau craciunita, renul si spiridusul (doamna doctor de la Mobilmed) si plecam la colindat. Prima oprire. Bucuresti, Dristor. Fetita nu e acasa, lasam cadoul si am plecat. Bradul e pe holul blocului, ca nu are loc in casa🙂

A doua oprire. Satul Ghimpati, la 30 de km de bucuresti, spre Giurgiu.

craciun-2008-009

craciun-2008-010craciun-2008-014

A treia oprire (dupa un prealabil refill cu cadouri), familia Bunea, din Ferentari. Mama si 2 copii, stau intr-o camaruta de 2,5 x 2,5. Bradul care le-am dus nici macar nu are loc in casa, si trebuie sa stea in fata partii. Dar mi se zice ca vecinii sunt invidiosi si sa nu vorbim in gura mare ca le aducem daruri. Anul trecut le adusesem un calculator…

craciun-2008-016

craciun-2008-018

Ultimul copil bolnav vizitat era in Prelungirea Ferentari. Cele 15 minute cat am stat vi le pot povesti in jumate de ora. Oamenii la care am fost exceptionali, zona in schimb este dincolo de orice imaginatie. O cloaca. Eu eram imbracat in mos craciun printre blocurile de garsoniere insalubre, cu zeci de minoritari intrebandu-ma „Mosule, ce ai in sac pentru mine”, cu trafic de droguri in plina strada, cu masinile de politie patruland la 5 minute, cu caini in boxe la blocuri sa apare intrarile, cu corturi intre blocuri, o mizerie de nedescris, milioane de parabolice dolce, gunoaie aruncate pe geam, schelete de masini dezmembrate, …. Cand am ajuns acolo, in cele 3 minute pe care le-am parcurs de la masina la familia respectiva, s-a dat zvonul ca au venit ajutoare. Instantaneu au coborat oamenii in papuci si tricou sa vada ce si cum. Ce pot sa va zic este ca atunci cand am plecat nu am luat piciorul de pe acceleratie pana cand nu am trecut de liberty mall. O experienta socanta! Kuantero style🙂

craciun-2008-021craciun-2008-027craciun-2008-0341craciun-2008-037

Au mai ramas 25 copii. Cabral ar fi vrut sa fie si el mos, dar e plecat din tara. O sa vina in schimb Connect-R, Silviu Biris si Alex de la Mandinga. Le alocam cativa copii bolnavi, sa ii bucure de Craciun:)

Mai este cineva doritor?

Sarbatori Fericite!

Comentarii»

1. Ovidiu Miron - Decembrie 29, 2008

Felicitari pentru aceasta actiune!


Lasă un răspuns

