jump to navigation

Webhosting in Romania – garantat 99% Decembrie 9, 2008

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , , , ,
trackback

De sambata pana luni am avut un site down pentru ca RDS nu a binevoit sa schimbe un echipament stricat de la ei din ograda. Cei de la suport au fost foarte indatoritori si timp de 48 de ore au promis continuu ca trimit pe cineva sa rezolve defectiunea respectiva. Dupa n telefoane, amenintari cu OPC-ul, urari de multa sanatate si „la multi ani”, dupa 72 de ore de nefunctionare, s-a rezolvat.

Drept pentru care tot weekendul am testat alte variante de gazduire in Romania si nu pot spune ca am gasit ceva pentru care sa imi bata inima.

Cel mai mult ma enerveaza conditiile legate de uptime. Majoritatea providerilor ofera uptime „garantat” 99,5, -99,9%. Ce inseamna „garantat”? Conform contractului, in cel mai rau caz iti dau banii inapoi pentru perioada in care nu a mers situl. Iar un uptime de 99% inseamna ca daca intr-un an situl tau nu merge 3 zile si 3 nopti, ei sunt acoperiti conform contractului.  Si chiar daca e 50% din timp situl down, ei risca doar cativa euroi, pe cand tu pierzi enorm: imagine, trafic, bani, nervi…

Deasemenea, majoritatea providerilor din Romania nu ofera suport 24/24. Sau nu raspund pe mess/email.  Luni am trimis 10 mailuri la diversi furnizori sa ii intreb diverse lucruri, eu fiind potential client si doar 2 (doi) s-au invrednicit sa imi raspunda (dupa cateva ore). Total neprofesional. Am bani – nu ii vrea nimeni???

Ma bucur ca vine criza. Pentru ca asa vor fi si romanii mai seriosi si mai profesionisti cand vor vedea ca pot sa isi piarda sursa de venit in orice moment.

Iar eu cred ca o sa imi iau un server si il pun colocat intr-un datacenter.

Later edit: acum ofer si eu hosting

Comentarii»

1. zoso - Decembrie 9, 2008

fii atent insa in ce datacenter. acum vreo 2 ani aveam un server la xnet si…vineri seara nu era nimeni care sa dea un restart la o masina.

2. Arhi - Decembrie 9, 2008

je recomanda cu caldura elvsoft, care au avut grija de mine ca de propriul fiu ratacitor:)

3. slavic - Decembrie 9, 2008

de myhost nu ai auzit?

intai te uiti cat da furnizorul de internet si de datacenter uptime garantat, majoritatea 99.95% iar inregistrat au mai putin

nu poti da peste decat daca ai totul redundant si distribuit geografic

4. simona - Decembrie 9, 2008

am luat de la myhost dupa ce am citit la arhi pe blog. mie imi convine pentru dau 6,88 ron/luna pentru 400 mb si m-au sunat la 5 min dupa ce m-am inregistrat

5. cferseta - Decembrie 9, 2008

@zoso – mersi

@Arhi – si eu ii testez acum pe elvsoft si pana acum au iesit ok. Clujeni de treaba🙂

@slavic – daca vroiam sa gazduiesc pe php, evident ca veneam la tine. Dar vreau pe .net

@simona – stiu, myhost sunt aproape moka. plus ca am „pile” la ei🙂

6. slavic - Decembrie 9, 2008

cetiti atent Termeni si conditii la elvisoft, si unde garanteaza ei ceva

7. Tomoiaga - Elvsoft - Decembrie 9, 2008

@slavic, sau mai precis A***************scu, a****@gmail.com ai continuat sa dai flood la Arhi, ti-am cerut sa te calmezi si nimic. Sti ca e caz penal ceea ce faci ? Urmeaza sa ne intalnim…

8. cferseta - Decembrie 10, 2008

se pare ca ca asistam la un pic de golaneala web 2.0.

Adevaratul Slavic este un prieten de-al meu, boss-ul myhost, om pe care il recomand cu toata caldura. Se pare ca altcineva ii foloseste numele pentru ai face „bucurii” pe net.

9. Tomoiaga - Elvsoft - Decembrie 10, 2008

nu stim, Arhi a primit flood de la IP-ul dansului. Nu e nici o golaneala si stie despre ce vorbim.


Lasă un răspuns

