jump to navigation

Expresia zilei de ieri Noiembrie 30, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , ,
trackback

Eram intr-un magazin de electronice, la un raft de boxe. Peste raft era un nene si o tanti, de conditie medie, pe la 35-40 de ani, destul de bine ingrijiti.

El ii spune ei: „Ia uite-te, ce mica este rata la produsul X!„!?!?!?!?!?!?

Omul s-a uitat direct la rata, nici nu a observat pretul. El asa avea formata mintea. Pentru o prostie de electronica, care isi pierde valoarea in secunda in care ai luat-o de pe raft, el vroia sa devina si mai iobag decat era.

Nene, ai auzit? Vine criza. Si tu vrei sa iti mai faci rate? Pentru cheltuieli????? Cat de dobitoci suntem… Bag mana in foc ca tipul ala facea parte din cei 70% din romani care il cred pe presedinte ca nu e nici o criza, ca totul e inventia presei. „Lasa-ma domne, sa cumpar ce vrea muschii mei, e craciunul, nu am timp de crize sau alte prostii. Si daca o fi sa fie, desi nu cred, ma descurc eu, ca doar sunt roman”.

Ieri, cel putin, cand am intrat in Carrefour, mi s-a parut ciudat ca nu gasesc loc de parcare. Dar in secunda in care am intrat in magazin, m-a izbit din plin frenezia cu care oamenii cumparau orice. Plasme, imprimante, boxe, mancare….

Tuturor le urez „Merry Criza-mess!”

Comentarii»

1. Marius - Noiembrie 30, 2008

Sa fim seriosi, in Bucuresti nu exista si nu va exista criza financiara, bucuresteanul s-a nascut putin mai sus decat restul tarii, faptul ca nu se mai cumpara produsele electronice de la magazinele online ca inainte denota faptul ca unii s-au mai desteptat si si-au dat seama de ce zici si tu , faptul ca electronicele se devalorizeaza foarte rapid si cele pe care si le-au achizitionat isi pot face treaba asa cum sunt, nu se mai arunca bani in stanga si in dreapta pe tot felul de cacaturi, de ce sa imi iau noul stick de 32 Gb cand cel de 8 nu il umplu niciodata , de ce sa imi iau noul procesor quad, cand cel dual core de acum 2 ani face cu brio fata la office,web si ce mai fac eu, de ce sa imi iau plasma de 130 cand vechiul LCD ma uit la el 3-4 ore pe saptamana, de ce sa imi iau alte decoratiuni interioare ca de atunci cand am facut ultima renovare au trecut doar 2 ani si inca imi place cum arata, de ce sa imi schimb hainele pe unele trendy cand costumele nu se demodeaza iar camasile sunt relativ ieftine, de ce si de ce, sunt multe produse de enumerat dar romanii s-au desteptat.
Cand vorbeam cu prietenii mei straini de mai veneau prin tara, inca de prin 2006 imi ziceau,” auzi dar de ce sunt strazile atat de pline la voi in timpul saptamanii ?, bucurestenii nu muncesc?, nu trebuie sa fie undeva la orele de munca?
Neputincios dau din umeri si observ pentru prima oara ca intradevar , de la tineri peste 20(care nu sunt studenti), la oameni middle age 40-50 la mosi si babe, 50-90, toti sunt pe strada, acum daca facem un calcul dupa statistici la cei ~2 mil de loc cat are capitala, s-ar afla in jur de 1 mil pe strazi, din ce traiesc acei oameni?
Prima clasa(clasa premium)
cei cu masini, mega ferrari,bugatti, lambo, etc, masini premium, fie au prostit pe alti fraieri cei care vor suferi de pe urma asa zisei crize financiare, pt ca au credite ipotecare pe locuinte supraevaluate, fie sunt fii de deputati, parlamentari, fie au facut afaceri cu statul , etc. genul de Cocos, Udrea, Locic etc.
Ceilalti -masini clasa medie, bmw, audi, mercedes, etc, micii pungasi, micii intreprinzatori cinstiti, micii capsunari cu parul cretz care muncesc 2 ani sa isi ia ultimul „bemveu”: sa moara de ciuda vecinul ca omul e „tare”.
acestia cu masina medie sunt cu cascavalul de pe o zi pe alta, maine lovesc masina si pierd toata averea, maine le vine in control la shawormerie cei de la primarie si constata ca nu au toate in regula, maine vine proprietarul si le zice ca le mareste chiria la magazin si asta e, coboara o clasa sociala.

Ultima clasa:
„pedestrians” cei de ii vezi prin metrou,tramvai, autobuze(masini cum zic ei), nu sunt asa de multi mosi si babe cum crede toata lumea, am vazut destul de multi tineri in puterea muncii imbracati la Daniel si Gabi ,multi imbracati la costum, multi muncitori (imbracati ca ultimii cersetori), multi oameni care toti nu au ce face in timpul zilei, pur si simplu, fie merg la mall, fie in piata, fie la cafenele,
Viata e frumoasa atunci cand fie iti place sa iti duci traiul de pe o zi pe alta, vanzand telefoane, tragand o mica teapa, vanzand haine de pe eastbay+comision, aducand diverse produse de prin complex europa, vanzandu-le apoi la cei cu Daniel&Gabi ca fiind originale, chestii micute, dar chestii care le aduc un profit si nu sunt nevoiti sa munceasca pentru altcineva,
Atat timp cat nu muncesti pentru altcineva si nu depinzi de vanzarea produselor sau serviciilor tare catre clasa unde nu exista cerere, nu vei fi afectat de asa zisa criza financiara.
Bloggeri, programatorii, cei de lucreaza in industria online va pot spune cu siguranta ca nu sunt afectati de aceasta criza, aici ma refer strict la freelanceri si nu la angajati.

2. cferseta - Noiembrie 30, 2008

multumesc pentru comentariu.

nimeni de pe planeta asta nu va scapa total neafectat de „asa-zisa criza financiara”, direct sau indirect.

Acum fiecare din oameni are propria perceptie a realitatii, in functie de datele la care are acces, experienta si puterea de procesare. Dvs imi spuneti ca programatorii si cei din industria online cu siguranta nu sunt afectati de aceasta criza. Ar trebui sa specificati ca sunt cei pe care ii cunoasteti dvs:).

Cei pe care ii cunosc eu + 70,000 angajatori zic exact opusul.


Lasă un răspuns

