jump to navigation

Spune-mi „multumesc/la revedere/cu placere”! Noiembrie 21, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , ,
trackback

Mor de nervi cand ma duc la un magazin, cumpar ceva, eu le multumesc la vanzatoare si ele tac uitandu-se in gol. Zi proasto ceva! Fa-ma sa ma simt bine ca am cumparat de la tine. Putina recunostinta ca ti-am platit o parte din salariu.

Bine ca vine criza. Pentru ca lucrurile vor deveni mai normale (sper eu). Oamenii vor deveni mai civilizati, nu pentru ca vor avea imbolduri launtrice, ci pentru ca intr-o lume concurentiala, un simplu multumesc faca diferenta. Si vor avea nevoie de mult mai multe argumente concurentiale sa supravietuiasca.

Comentarii»

1. Alex - Noiembrie 21, 2008

un limbaj putin cam dur pentru o personalitate din online, nu crezi?

2. cferseta - Noiembrie 21, 2008

mersi pentru aprecieri

nu, nu cred. Si aici am incercat sa ma temperez🙂
Sunt destul de energic cand e vorba de lucrurile in care cred.

3. Tavi Mocanu - Noiembrie 21, 2008

De data asta Noro cred ca are dreptate. Si a reusit prin expresia aia sa dea exact sentimentul pe care il simt si eu cand ma enerveaza un vanzator. Daca tot ai ajuns sa faci o meserie (buna, rea – nu conteaza) fa-o calumea mai ales atunci cand nu ai nimic de pierdut.

La fel cu zambitul. Romanul nu a inteles ca un zambet conteaza. Pentru un chelner poate insemna un bacsis mai generos, pentru un promoter poate insemna un produs plasat in plus, pentru un agent de vanzari un leu in plus la comisionul pe care il ia la sfarsitul lunii. Normal ca nu ai chef uneori sa zambesti dar fa naibii un efort ca fara efort nu o sa ajungi nicaieri niciodata.


Lasă un răspuns

