jump to navigation

Angajam mosi craciuni – sneak preview Noiembrie 21, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , ,
trackback

Anul trecut, pe cand eram la neogen, impreuna cu cei de la Volksbank, am demarat o actiune pentru ajutorarea copiilor de cancer. Am pus atunci anunt de angajare de mosi craciuni (MC) si ajutoare de MC pe BestJobs, 35% din angajatii Volksbank au donat cate ceva si am folosit reteaua lor de sucursale pentru colectarea jucariilor. Rezultatul: am strans munti de jucarii, pampersi, hainute, bani, etc, pe care i-am dus direct la beneficiari pe care i-am facut fericiti.

picture-002

A fost superb. Senzatia ca faci un bine unui copil amarat este dincolo de cuvinte. Oamenii au raspuns coplesitor apelului si au donat foarte mult.

Anul asta o sa reeditam aceasta actiune. Nu pe neogen, ci in nume personal. Oamenii de la Volksbank o sa ne ajute si ei. Si o sa ne mai cooptam prietenii, cunostintele si in general, pe cine vrea sa ajute… Sa doneze si/sau sa mearga la copii.

Mai multe detalii mai incolo.

picture-016picture-033

Comentarii»

1. didi - Noiembrie 21, 2008

count me in😀

2. andrey91 - Noiembrie 21, 2008

un gest frumos

3. Tavi Mocanu - Noiembrie 21, 2008

Poate ar ajuta si un apel la o curatenie generala facuta de fiecare dintre noi prin propria casa, avand in vedere sortarea lucrurilor vechi ce pot fi donate.

Curatenie facem oricum, de ce sa nu o sincronizam cu o actiune ca asta? Iar ceea ce aruncam la gunoi in final inseamna poluare deci e bine sa fie in cantitate cat mai mica pe cat posibil.

4. Ce tipuri de solicitari avem pana acum - Kuantero - carpe diem - Decembrie 9, 2008

[…] Ultima doritoare vroia sa plateasca cu Cardul Avantaj aprox 500 eur, ca sa se vada cu Elena Basescu. Common!!! Dupa ce am dat o gramada de telefoane si aproape am stabilit intalnirea, doritoarea s-a facut nevazuta. Oricum banii erau destinati scopurilor caritabile – ii donam la fundatiile pe care le sustinem de acest Craciun. […]

5. Facerea de bine… si presa romana « CFerseta’s Blog - Decembrie 10, 2008

[…] de ce? Pentru ca o fac sa sustin actiunile caritabile pe care le-am initiat sau le sustinem. “Angajam Mosi Craciuni” si “Salvati-o pe Erica“. Ti-as lua 500 de eur sau 500,000 de eur daca stiu ca […]


Lasă un răspuns

