jump to navigation

Targetarea pe web pentru campania electorala Noiembrie 18, 2008

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , ,
trackback

Avand in vedere ca batalia acum se duce la nivel de strada, candidatii sunt interesati sa isi livreze mesajele electorale DOAR la cei din colegiile in care candideaza. Adica la cateva strazi.

In acest moment, cea mai clara targetare este la nivel de oras, pe care o are neogen-ul (dar doar daca mergeti cu interventii, prin mine:) ). Google-ul targeteaza la nivel de tara + limba, desi ar fi foarte usor sa bage si el la nivel de oras.

Ar face sens ca promovarea la nivel de tara sa se faca pentru partid, care oricum va reprezenta locomotiva pentru 99% din candidati. Lumea va vota tot partidul, odata ajunsi la urne, pentru ca habar nu vor avea cine candideaza pentru colegiul lor. PNL-ul si (mai slab) PD-L-ul lucreaza in directia asta.

Acum, daca un candidat ar plati sa apara pe un site de stiri de exemplu, 99,9% din vizualizarile bannerului (si banii aferenti) se vor duce pe apa sambetei, ca respectivii vizitatori nu sunt de la el din colegiu.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: