jump to navigation

Stefan Pirpiliu pentru Colegiul 13 – recomandare personala Noiembrie 11, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , ,
trackback

Stefan Pirpiliu este un bun prieten de-al meu, care candideaza pentru camera deputatilor, in colegiul 13 (Balta Alba, Camil Resu, zona dinspre autostrada soarelui). In ultima vreme, prin el am fost expus la ce inseamna politica, si mai ales procesul alegerilor. Mult mai complicat decat am crezut initial.

Anyway, desi eu nu am nici o treaba cu politica si cu partidele, pe el, ca om, il recomand din suflet.🙂 Pirpiliu rulz. Macar atat sa fac si eu pentru el, ca de votat, nu pot sa il ajut, ca stam in colegii diferite.

Daca va fi votat, Pirpiliu va angaja un consilier parlamentar dintre locuitorii Colegiului 13. Cei care vor sa aplice, o pot face pe BestJobs.

Bafta Stefane!

Gata, am terminat si cu campania electorala pe anul asta🙂

Later edit. Se pare ca si Blogatu merge pe recomandari, dar mai circumstantiale. Marius, il recomanzi sau nu?🙂

Comentarii»

1. Blogatu - Noiembrie 15, 2008

Da, de ce nu🙂


Lasă un răspuns

