jump to navigation

Ce-am prevazut si ce s-a realizat Noiembrie 10, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: ,
trackback

am zis ca o sa cada imobiliarele aici. Si aici. Check
am zis ca o sa cada piata auto, cand inca nu zicea nimeni de asta. Check (sau de fapt aproape check)
am zis ca o sa se imputa treaba pentru angajati. Check (aici eu dadusem un termen mai lung, dar criza a grabit lucrurile)
ca va fi la moda la romani sa economiseasca in 2009. mai are cineva vreun dubiu? Check
am zis ca o sa creasca chiriile foarte mult si o sa scada preturile la case. Check.
am zis ca in 2009 va fi criza in Romania, cand nimeni nici nu rostea acest cuvant. Check
ca criza din offline face bine la online. Check🙂 (ma rog, aici e mai discutabil, dar in conditii de recesiune, plata per eficienta va creste)
evolutia „Made in China” catre „Made in Japan” – deja se vad semne, din ce in ce mai multe

Sunt curios cum vor fi cele 100 de previziuni din 2018🙂

Comentarii»

1. jsam - Noiembrie 10, 2008

🙂 niste numere la loto? facem bara-bara

2. Razvan Tirboaca - Noiembrie 10, 2008

Iti pregatesti terenul pt firma de consultanta?🙂


Lasă un răspuns

