jump to navigation

Weekend placut! Octombrie 26, 2008

Posted by cferseta in locuri de munca.
Tags: ,
trackback

Tocmai am realizat ca sunt impotriva sintagmei „Weekend placut”.

Un „Weekend placut” este intotdeauna in antiteza cu ce este in afara week-endului, adica cu saptamana de lucru. Deci weekend placut, weekdays neplacut. Daca tot ai avut o saptamana de cacat, macar weekendul sa fie ok. Sa te odihnesti si tu. Sa te distrezi. Nu? Ai tras 5 zile, meriti si tu putina pauza. Putina relaxare…

Face sens pentru cei care se duc la „scarbici”. Pentru ca atunci, dupa 5 zile de cacat, de indurat pe sef, de certat cu clienti dusi cu capul, de chinuri groaznice la munca, vin 2 zile de pauza paradisiaca.

Nu vi se pare PENIBIL? Si ceva ciudat la mijloc? De ce sa stai 5 zile in chinuri groaznice, 2 zile repaus (weekend placut), alte 5 zile groaznice, alte 2 zile repaus, si tot asa pana ori mori ori iesi la pensi? Nu e trist? EU VREAU CA TOATA SAPTAMANA SA FIE PLACUTA, NU DOAR WEEKENDUL.

„Thanks god is friday”. Cine crede asta, nu e la locul potrivit. Trebuie sa plece, sa isi gaseasca ceva care sa ii placa sa faca. Sa o faca din pasiune, deabea sa astepte ziua de luni. Sa considere activitatea un hobby. Sa o faca din placere pura. Sa fie ca un evanghelizator si sa debordeze de energie.

Eu nu vreau ca DOAR weekendul sa fie placut. Militez ca cei care sunt frustrati, cei care se bucura cand primesc urari de „weekend placut”, „distractie maxima in concediu”, etc sa faca ceva pentru ei. Este o viata prea scurta ca sa lucrezi de la 9-5 cu galci, in sictir, sa te chinui. Doar daca esti maso sau prost.

Partea interesanta e ca 80% din romani sunt frustrati la actualul loc de munca. Din ei doar 1/5 fac ceva in directia asta. Restul sunt maso/prosti/lenesi.

Eu vreau sa urez oamenilor „Sa ai o saptamana perfecta!” si sa imi zambeasca stiind ca o sa o aiba, daca fac munca din pasiune. „weekend placut” este oldschool.

Partea interesanta e ca 99% sunt facuti sa fie tristi. Sa isi planga de mila. Sa gaseasca scuze. 1% pot sa isi depaseasca conditia. Este o lupta continua cu zona de confort, cu obiceiurile, cu tampeniile care ne-au fost turnate in cap de societate, de sistemul de invatamant, de parinti, ….

Comentarii»

1. Andreea - Octombrie 28, 2008

Sper ca nu sunt eu vinovata pentru aceasta trista descoperire:)

2. Marcela Luca - Octombrie 29, 2008

Cred ca treaba cu plansul de job si bucuria de vineri e mai repede un efect de turma. Imi aduc aminte ca am avut si eu o mica perioada in care ma bucuram ca vine ziua de vineri, ullterior dandu-mi seama ca lucrurile stau altfel. Ma bucur si acum de ziua de vineri, dar ma bucur doar din cauza faptului ca vin doua zile in care pot dormi mai mult. Imi place foarte foarte mult jobul meu, este unul interactiv, plin de informatii, captivant, nu motivant din punct de vedere financiar, dar, cu toate astea, nu pot evita nervii de la ora 8:00. As fi foarte fericita daca as putea sa ma duc la birou la 11:00 si sa plec la 21:00, 22:00 chiar.

3. cferseta - Octombrie 29, 2008

@andreea – nu. descoperirea am facut-o mai demult, dar tu mi-ai readus-o aminte🙂

@marcela luca – corect. uitasem acest caz particular🙂 mersi

4. Nelu - Noiembrie 4, 2008

Noro, noi, toata clasa muncitoare, ne dorim ca saptamna de munca sa fie la fel de placuta cum e weekend-ul, dar nu degeaba se numeste saptamana de „munca”.
Mie imi place jobul meu, dar mai apar si situatii neplacute, situatii care te fac sa astepti si sa visezi la weekend si sa spui „thank God its FRIDAY!!!” sa te bucuri ca a trecut si te poti relaxa 2 zile, sa nu iti sune telefoanele, sa nu trebuiasca sa raspunzi la mailuri.


Lasă un răspuns

