jump to navigation

De ce nu scriu mai mult Octombrie 22, 2008

Posted by cferseta in diverse, internet.
Tags: , , ,
trackback

Am fost intrebat de ce nu scriu mai des pe blog. Si mai ales de ce nu relatez ce sa intampla in mediul online mai mult.

R: In primul rand am fost placut surprins de cateva ori sa ma intalnesc cu oameni care imi citesc blogul, lucru pentru care le multumesc. O sa incerc ca in putinele mele posturi sa le dau o plusvaloare cat mai mare. 

Deasemenea am fost surprins sa vad ca blogul meu, asa neingrijit cum e, are traficul mai mare ca multe lucrari inscrise la Internetics de catre agentiile de publicitate.

Eu nu vreau sa preiau stiri, doar ca sa arat ca le stiu sau doar ca sa creez content. Ii las pe altii sa faca asta, mai ales ca sunt destui. Eu scriu despre lucruri care mie mi se par cu adevarat interesante. Fie ca sunt din online, imobiliare, macroeconomie, marketing, etc. Incerc sa gasesc trenduri, sa fac mici analize sau sa anunt lucruri care au relevanta pentru mine.

Multumesc:)

Comentarii»

1. Mircea Scarlatescu - Octombrie 22, 2008

„Deasemenea am fost surprins sa vad ca blogul meu, asa neingrijit cum e, are traficul mai mare ca multe lucrari inscrise la Internetics de catre agentiile de publicitate.”

Vezi, asta e una din marile probleme in .ro. Masurarea eficientei, a cheltuirii bugetelor…

2. cferseta - Octombrie 25, 2008

da, miercuri o sa fie o masa rotunda la hilton, facut de millenium/internetics sa discutam exact acest aspect. eu voi fi moderator.

cred ca va iesi show.


Lasă un răspuns

