jump to navigation

„Mai vorbim. Va sun eu…” Octombrie 21, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: ,
trackback

Noi, romanii suntem niste neseriosi. Dar care incercam sa pastram aparentele.

Postezi un anunt de orice… vanzare auto, imobil, telefon mobil, anunt angajare, etc. Te vezi cu cineva, care vrea sa cumpere. Chiar daca el, cumparatorul, stie din primele 2 minute daca o sa cumpere (sau nu) te poarta prin tot interviul/discutia de cumparare. Te pune sa faci drive test, te intreaba cate in luna si in stele. La plecare iti da sperante (cei mai nenorociti), altii care nu stiu sa minta asa de bine zic: „Mai vorbim, va sun eu”. Evident ca nu mai suna in vecii vecilor.

Dar au putut sa iasa zambitori si fara sa creeze o situatie conflictuala (sau neplacuta). Te mint frumos si pe urma te lasa sa speri. Sunt fericiti ca au pastrat aparentele.

De exemplu, eu vreau sa imi vand una din masini. Toti cumparatorii vroiau seriozitate (!?). Dupa ce le-am spus toate defectele masinii (ca sa nu ma injure pe urma), dupa ce le-am zis cine sunt cu cea mai mare transparenta, dupa ce ei s-au declarat satisfacuti, tot mi-au dat teapa.

La angajare, majoritatea firmelor dupa interviu spun candidatilor ca ii suna sa le dea raspunsul si evident nu mai dau nici un semn de viata. „Lasa ca se prind ei ca nu i-am angajat”. Si pe urma se mira ca apare numele de companie = neseriosi.

Probabil ar trebui sa fim si noi mai nesimtiti. Sa ii tepuim pe ceilalti. Sa le aratam ca suntem smecheri. Nu? Poate am avea mai mult succes, poate am face vanzari mai mari.

Comentarii»

1. Neserioşii | Denisuca - Nevastă de Coşmar - Octombrie 21, 2008

[…] de ce scrie Noro aici, şi eu m-am lovit, de câteva ori în viaţa, de acest tip de […]

2. cms - Octombrie 21, 2008

Nici eu nu inteleg de ce trebuie sa minti pe cineva cand vine vorba de bani. Am avut si eu un apartament de inchiriat, toti ziceau ca ma suna a doua zi sa mai vorbim, de parca le dadeam in cap daca-mi refuzau apartamentu.

3. thcgirl77 - Octombrie 22, 2008

probabil nu stiu cum sa formuleze un refuz si atunci te amana cu „vom reveni cu un telefon cat de curand” si nu mai revin niciodata. mai cinstit e sa spui ca nu esti interesat de un anume produs/serviciu decat sa lasi persoana aia sa astepte aiurea in speranta ca vei suna.

4. Robintel - Octombrie 22, 2008

Nu ştiu cine dintre noi n-a păţit aşa…


Lasă un răspuns

