jump to navigation

Dilema de marketing Octombrie 21, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , ,
trackback

Eu tot zic ca la anul va fi recesiune in Romania.

Oare in conditiile in care consumatorii vor scoate mai putini bani din buzunar, in conditiile in care multe companii isi vor restrange activitatea, oare cum vor evolua bugetele de marketing? Si cele de SMS Marketing?

Probabil o parte din companii, vazand ca le scad vanzarile (care pana acum le faceau din inertie), vor aloca bani mai multi la promovare, ca sa minimizeze trendul. Si pe un trend descrescator sa fie flat fata de anul trecut sau chiar sa creasca, in opozitie fata de evolutia pietei.

Probabil cealalta parte din companii, care vad marketingul ca pe un centru de cost, vor reduce bugetele.

Oare care va avea mai multe sanse de supravietuire? Eu as inclina spre prima varianta.

Comentarii»

1. Alexandru Petraş » Blog Archive » Soluţii în situaţii de criză - investim mai mult în advertising! - Octombrie 21, 2008

[…] Constantin Ferseta spunea azi:  “o parte din companii, văzând că le scad vânzările (care până acum le făceau din inerţie), vor aloca bani mai mulţi la promovare, ca să minimizeze trendul.” […]


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: