jump to navigation

Niciodata sa nu zici „niciodata” Septembrie 17, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , ,
trackback

Acum ceva vreme m-am intalnit cu un agent vanzari asigurari si pensii private de la AIG. I-am intrerupt discursul pe banda rulanta cu urmatoarea intrebare:

„Deci eu platesc 20 de ani la acest produs, dupa care voi primi bani din urma investitiilor cu risc mai mare sau mai mic (eu decid) pana cand mor. Corect?” „Da”.

„Dar ce se intampla daca AIG da faliment? Bancile au un plafon de garantare. Voi daca dati faliment, banii mei s-au dus…”

Raspunsul inexorabil: „AIG nu are cum sa dea faliment! Este cel mai mare grup la nivel mondial

Acum ma bucur sa vad ca problema pe care mi-am pus-o atunci nu este falsa. AIG este cu un picior in groapa. Si inca o data am confirmarea ca NIMIC nu este sigur in lumea asta.

Si ce este interesant e ca AIG are probleme majore fara sa fie un accident major, cum a fost 9/11 pentru Lloyds! Daca in acest moment ar veni un uragan sau vreun atentat terorist, care sa ii oblige pe AIG sa plateasca 1 miliard despagubiri, ar fi bomboana de pe coliva, oricate reasigurari ar avea la alte firme de profil

Deci niciodata sa nu zici „niciodata”.

Comentarii»

1. Opinii din blogosfera care mi-au placut (15-21 septembrie) | - Relatii Publice si comunicare online - Septembrie 21, 2008

[…] “Noro” Ferseta povesteste si el experienta interactiunii cu AIG, una dintre cele mai cetoase companii pe care le-am vazut, […]

2. Andreea - Septembrie 23, 2008

Criza financiara initiata de subprime mortgages neperformante este un fenomen opac in Romania pentru ca nu am ajuns la nivelul de dezvoltare a pietei de investitii incat sa intelegem exact ce inseamna aceste titluri. De aici si tendinta de a minimiza efectul evenimentelor financiare din ultimul timp care este major pentru economia SUA.
Care e utilitatea in a ne bucura ca mai multe grupuri financiare au probleme?!… Trebuie sa recunoastem ca institutiile financiare si asigurarile sunt o necesitate in economie. Romanii vor renunta in timp la mentalitatea invechita de a-si asuma personal toate riscurile financiare ale vietii.


Lasă un răspuns

