jump to navigation

Am lansat noul Colegi.ro August 14, 2008

Posted by cferseta in internet, neogen.
Tags: , , ,
trackback

Dupa multe eforturi, am lansat noul Colegi.ro, care devine primul social network „serios” din Romania.🙂

Scopul lui: sa tii legatura cu fostii/actualii colegi de scoala, munca, business, domeniu, etc.

Daca gasiti buguri, please help. Situl e proaspat lansat si inca lucreaza baietii de zor la el.

Detalii pe blogul neogen

Viziteaza profilul lui Constantin Ferseta pe Colegi.ro

Comentarii»

1. Arhi - August 14, 2008

un favicon?

2. cferseta - August 14, 2008

mersi arhi. l-am dat in lucru🙂

3. SSand - August 15, 2008

lol. Buna copie a http://www.colegi.md Macar s-ai fi dat alta denumire. Deloc original.

4. Colegi.ro in haine noi… » Scarlatescu.ro - August 15, 2008

[…] similare… (daca inteleg eu bine targetul pe care il are colegi.ro (poti sa-mi confirmi Noro)?) Fii primul care […]

5. cferseta - August 15, 2008

@ssad – desi nu ti-ai dat numele si mailul, comentariul tau este prea valoros sa il pun la spam🙂

6. Marius Sescu - Colegi.ro, linkedin wannabe? - August 15, 2008

[…] Noro, un concurs gen ” completeaza-ti profilul si poti castiga 1000 euro” pe cand? […]

7. Henrich - August 16, 2008

Sub noile versiuni ale browserului Opera intampin diferite probleme, iata una din ele (la alegerea judetului, UNEORI imi apare asta):

Am vizitat site-ul din curiozitate. Am vazut useri cu nume de barbat, in profil scria ca e femeie si are 8 ani, a terminat scoala generala, liceu si facultate. A inceput in Alunis Mures (culmea si eu), a continuat in Tirgu Mures. Celelalte detalii nu erau completate. Nu ar fi o idee buna ca de exemplu un profil necompletat sa nu apara pe site? De ex. toate sub 75% din detaliile unui profil. Asta zic eu ar fi o masura cel putin minina fata de userii neseriosi.

Succes la rezolvarea bugurilor si sper ca nu am generat resentimente, intentiile mele sunt pozitive🙂

8. WraiTh - August 16, 2008

wtf :))) (scuze de expresie)

dar este o porcarie, si mai sunt 1-2 situri care se ocupa cu asa ceva, se poate spune ca nu este primul .. la ce te-ai referit…

PS; felicitari pentru munca depusa..

daca doresti colaboratori etc… sunt si eu aici..

am proiecte, portofoliu, experienta

9. tavimocanu - August 16, 2008

Cred ca ceva s-a bushit.. am o colega (Catalina Bazacliu) din liceu, avea profilul completat din cate imi amintesc dar acum apare avand 8 ani si scrie ca a terminat liceul in 1994.. pururea tanara, ce sa mai.

Si mie si Claudiei ne-au disparut pozele..😦

Eu mi-am uploadat-o la loc dar clau e suparata foc😛

Ia uite si un user cu numele meu:
http://www.colegi.ro/profile/index/uid/3457724
Si „ea” e femeie si are 8 ani.. in plus e tot din 2 Mai ca multi dintre cei care probabil nu aveau completat orashul sau ceva..😦..
clar ca ceva e bushit..😦

10. tavimocanu - August 16, 2008

in mod normal logo-ul „colegi.ro” trebuie sa duca la homepage, nu? Doar logo-ul de pe homepage are link, cele de pe profile nu au.

11. tavimocanu - August 16, 2008

pardon nu cele de pe profile, cele de genul http://www.colegi.ro/p/cferseta

12. cferseta - August 16, 2008

mersi pentru atentionari. le-am dat mai departe

13. emaniac - Septembrie 30, 2008

sigur ceva e busit ca de cate ori vreau sa adaug pe cineva la contacte imi spune ca nu am contul activat desi este


Lasă un răspuns

