jump to navigation

Felicitari Trafic.ro! August 10, 2008

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , ,
trackback

Asta e un post pe care sper sa nu-l vada Fusu 🙂

…pentru ca felicit concurenta. Da. Vreau sa ii felicit pe cei de la netbridge, cu al lor trafic.ro.

Motiv 1. Ca au facut o treaba foarte buna. Un produs de tracking bun si de promovare, care si-a indeplinit menirea.

Motiv 2. Ca au contribuit la educarea industriei. Eu cel putin am invatat enorm facand reverse engineering la cifrele de trafic ale siturilor listate acolo, lucru pentru care le sunt recunoscator.

Stiu ca au avut si ei probleme, injuraturi, necazuri. Dar una peste alta, au avut o contributie importanta la istoria internetului romanesc, pe care vreau sa o salut din proprie initiativa🙂

Deci, felicitari Trafic.ro!

Later edit: Cred ca o sa fac un post separat cu toate siturile din .ro de la care am invatat ceva.

Comentarii»

1. Tavi Mocanu - August 11, 2008

Ei cum sa il vada? Doar nu s-o uita pe blog-urile angajatilor.. :))) Mai ales ca blogul tau apare abia pozitia 2 daca google-zi „noro”😀

Demisia e pregatita?😛

PS: Te mananca, te mananca..

2. cferseta - August 11, 2008

Tavi. este un lucru normal sa apreciezi lucrurile bune facute de cei din industrie.

Pentru ca suntem putini, banii sunt putini, si am beneficia mult mai mult din cresterea categoriei totale decat din transferarea de cifra de afaceri de la unul la altul. De aceea vreau sa dau bile albe la cine merita.

Plus ca sunt destui care fac audienta din atacarea playerilor din online, mai mult sau mai putin gratuita.

3. Amenajari interioare - August 11, 2008

Ai scris doar avantajele dar de ce nu ai scris si dezavatejele ? Avantaje cu javascriptul care il introduci poate sa iti faca multe pe site-ul tau, trafic.ro sa promovat acum cativa ani cand era chestia acei voteaza site-ul meu si multi au trecut la trafic.ro statistici.ro , in curand o sa dispara si trafic.ro pentru ca nu exista inceput fara sfarsit. 🙂

4. cferseta - August 12, 2008

nu am scris dezavantajele pentru ca nu a fost in intentia mea acest lucru. doar am recunoscut ca acest serviciu (cu bune cu rele) a adus o plusvaloare domeniului. Ii las pe altii sa faca o analiza detaliata

5. Henrich - August 12, 2008

Domnu Ferseta, cum comentati diferentele afisate dintre trafic.ro si google analytics?

Sa iau doar exemplele traficului meu de ieri:

conform trafic.ro -> 354 unici
conform analytics -> 472 unici

Diferentele persista in fiecare zi si sunt destul de vizibile. Eu folosesc trafic.ro doar pentru comparatia blogului meu cu celelalte bloguri inscrise acolo.

Mi se pare o tampenie de serviciu!

6. cferseta - August 12, 2008

@henrich – n-ai inteles mesajul postului.

1. daca ti se pare ca e o tampenie, de ce il mai folosesti?

2. ar fi fost frumos sa dai un „balanced feedback”. Oricate greseli ar face netbridge, neogen, mpi, clubafaceri, etc, etc, totusi noi suntem unii care chiar FACEM ceva. Recunoaste si punctele bune, pe langa cele rele. Nu mai fii carcotas, daca nu ai demonstrat tu insuti ca esti in stare sa faci ceva

3. daca tu crezi ca o poti face mai bine ca ei, de ce nu o faci? Si atunci zici: „eu sunt smecher, voi nu sunteti. Eu am reusit X, voi nu ati reusit.” Iti doresc sincer multa bafta in acest sens.

Nu contest ca trafic.ro are si bube. Cu totii avem. (inclusiv din acest motiv am scos si noi siturile din trafic.ro). Dar, macar odata apreciaza partea buna a lucrurilor🙂

mersi

7. Henrich - August 12, 2008

Am inteles mesajul postului si nu sunt de acord cu ea, eu eram curios la un raspuns la intrebarea mea.

1. – folosesc trafic.ro doar ca sa compar traficul blogului meu cu alte bloguri lansate in aceeasi perioada cu al meu

2. – si altii fac cate ceva chiar daca nu imprastie netul cu ele (exista portofolii ale firmelor, portfolii personale in constructie, bla bla), lucrez la o firma, mi se pare futil sa divulg la ce site-uri lucrez eu sau colegii mei, deci mai suntem si altii care FAC cate ceva🙂, faza cu demonstratul mi se pare o rautate

3. – de unde stiti ca nu fac, nu este in constructie sau nu voi face? Planurile mele viitoare nu au nici o legatura cu intrebarea mea.

Trafic.ro este un site naspa pentru ca:

– de N ori am schimbat descrierea blogului meu de la inscriere si totusi ramane acelasi, nu se fac scimbarile cerute
– rezultatele difera de rezultatele unor servicii care imi transmit mai multa incredere, un google de exemplu pe langa un trafic.ro, baza ramane analytics, trafic vedeti punctul de mai sus

Daca deranjez, atunci imi pot pastra parerile sau le pot scrie in alta parte. Vroiam doar un raspuns legat de intrebarea mea, un raspuns de care eram foarte interesat din partea unui reprezentant Neogen (si fan trafic.ro – asta din urma e mai mult gluma).

Deci se poate un raspuns la intrebarea mea initiala?

8. cferseta - August 12, 2008

Scuze. Ai dreptate, am fost cam rau la raspunsul precedent.🙂

Sincer, nu am o explicatie de ce difera traficul.

Cand noi aveam monitor, rezultatele erau si ele putin diferite de trafic.ro. Deasemenea, cifrele din SATI difera si ele de Google Analitics. Totusi, industria se uita la sati.

Cred ca fiecare sistem are plusurile si minusurile lui. Netbridge are vreun punct de vedere pe acest subiect?

9. Henrich - August 26, 2008

Mersi pentru raspuns.

Netbridge cred ca este mult mai preocupat sa refuze inscrierea unor siteuri regulamentare si sa ii impinga de la spate pe cei care nu au continut:

http://www.trafic.ro/top/bloguri/pagina1.html#danolthenblogspotcom

Asta, fara continut, in doua zile a avut peste 22.860 de vizitatori. Repet, site in constructie, fara continut, care incalca 2 puncte ale regulamentului afisat pe TRAFIC.RO

Acceptarea site-urilor se face manual.

Deci?🙂

10. beheader69 - Septembrie 14, 2008

eu nu imi pot instala scriptul de la trafic pe word press…ce mai faci cfereseta?


Lasă un răspuns

