jump to navigation

Muzeul GSM August 6, 2008

Posted by cferseta in internet, mobile.
Tags: , , , ,
trackback

Vodafone are o idee interesanta. Site tematic Muzeul GSM.

Aviz celorlalte multinationale, de cum sa faci un site branduit discret, dar care este suficient de vizibil. Userii sunt expusi asadar brandului, fara sa fie agasati de logo-uri de jumate de pagina.

Mi-am inscris si eu primul meu telefon: Bosch 509, luat cu abonament tot de la Connex.  Bun telefon. Nokia 5110 a fost urmatorul. Au urmat 6230, 6330, culminand cu 6680 (unde am ramas si in prezent).

via manafu

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

