jump to navigation

Darwinismul pe Internet August 6, 2008

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

De multe ori mi-am pus problema ce ai nevoie ca sa ai succes intr-un domeniu pe internet.

Ce este important: sa ai cel mai bun produs? Sau poti sa ai un produs prost, dar sa ai multi bani disponibili de bagat in comunicare? Sau sa fie un produs mediu, dar sa satisfaca o nevoie clara a oamenilor si sa aiba un timing bun?

Se pare ca pe internet conteaza foarte mult cine este primul care atinge o masa critica de useri multumiti. Pentru ca efectul de network este un ingredient extrem de puternic de stickiness. La fel si obisnuita.

Top of mind awarness este un indicator crucial pentru un brand pe web, deoarece oamenii au o lista scurta de situri pe care le acceseaza in mod periodic sau adhoc, cand au nevoie de ceva. Daca situl tau nu este pe acea lista, stai la mila google-ului. Si atunci bariera de intrat pe piata este data de efortul necesar sa dizloci brandul numarul unu din capul oamenilor si sa te pozitionezi tu acolo🙂

Asa ca poti sa ai un produs mult mai bun decat concurenta care deja exista pe piata, dar poti sa mori cu el de gat… De aceea, situri monetizabile/usor de vandut la investitori sunt numarul unu si EVENTUAL numarul doi de pe piata. Ce e mai departe, de la locul 3 incolo nu mai conteaza.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: