jump to navigation

Indicator pentru brand awarness pe Internet August 1, 2008

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , , , , , , , ,
trackback

Un brand se masoara in functie de KBI (Key Business Indicators). Care pot fi de imagine si de utilizare.

Pentru mine, unul din cei mai clari indicatori de imagine pentru un brand web este numarul de vizitatori directi pe care acel site il are vs concurenta. Adica numarul de persoane care zilnic tasteaza in browser „www.x.ro”.

Si daca brandul este utilizat de adolescenti, atunci ca sa creasca relevanta, pe langa vizitatorii directi mai trebuie adaugati si vizitatorii care ajung tastand in google numele sitului (sau variatiuni ale lui). Este incredibil cat de multi teensi folosesc google ca ajutor pentru memorie.

Comentarii»

1. Ionut Oprea - August 1, 2008

Da, e un indicator care poate fi luat in calcul pt awareness, preferinta, loialitate, pacat ca la noi inca nu poti face comparatii cu concurenta, va mai trece ceva timp.

Nu e doar cu teensii comportamentul ala, si nu e ajutor de memorie, ci comoditate. Nu mai tre sa traga de cursor pana sus in bara de adrese🙂


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: