jump to navigation

Cine nu crede in internet Iunie 30, 2008

Posted by cferseta in internet.
Tags: ,
trackback

http://www.marketingprofs.com/news/marketing-inspiration/index.asp?nlid=434&cd=dmo121

Ionela mi-a trimis un newsletter foarte interesant. (multumesc).

Cine nu crede in Internet ca modalitate de promovare:

  • Those who donate to humanitarian non-profits
  • Workers for government agencies
  • Senior executives at large companies !?!?!?!!?!? Adica exact cei care trebuie sa aprobe bugetele de publicitate.

Asta imi confirma ce am intalnit si eu in practica. Au fost „greuceni” care credeau ca social networkul este ceva pe moarte, ca facebook e o gluma, ca promovarea pe situri de social network este o greseala… Pana le-am aratat niste cifre. Dar si atunci, fara sa actioneze asupra lor „presiunea sociala”, nu au acceptat prea usor acest lucru.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

