jump to navigation

Urasc neseriosii Mai 20, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , ,
trackback

In activitatea mea mi s-a intamplat de numeroase ori sa mi se promita ceva si pe urma sa mi se dea tzeapa. Mai mare sau mai mica, dar pana la urma tzeapa. Cu contract semnat sau cu gentleman agreement. Tot teapa ramane.

Urasc oamenii care zic ca imi dau un raspuns in x zile si dupa aia trebuie sa ii alerg, sa ii sun de pe numere necunoscute sau sa apar la usa lor ca sa vorbeasca cu mine.

Este o neseriozitate sa promiti ceva si sa nu te tii de cuvant. De la ciumpalaci pana la „mari oameni”. Brandul lor personal devine zero barat in acel moment. Si eu ma asigur sa promovez in toate ocaziile parerea mea despre acel brand, ca sa nu ia si altii teapa.

Intr-o lume atat de relationala precum cea de azi, sa fii neserios devine un dezavantaj major. Pentru ca se afla. Si vei purta intotdeauna stigmatul neseriozitatii. Eu personal am o retea destul de mare de  relatii.  Si cine intra pe lista mea neagra beneficiaza de promovare gratuita.

Deci, respect pentru cei care se tin de cuvant. Pentru ceilalti, ….

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

