jump to navigation

De ce ma voi duce sa votez Mai 20, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , , ,
trackback

M-am abtinut pana acum sa scriu ceva despre campania electorala. Pentru ca mi se pare atat de penibila, incat nu merita sa pierd 3 minute din viata mea scriind un post pe blog.

Dar aseara mi-am schimbat parerea. Cei de la PSD au scos un document cu 1200 de zile de haos in Romania. Si concluzia lor este ca trebuie scoasa cota unica de impozitare de 16%. Lucru care m-a enervat. Drept pentru care o sa ma duc sa votez cu oricine, dar nu cu PSD-ul. Eu care anticipam ca nu are sens sa merg la vot.

Cat de ticalos poti sa fii sa spui anumite lucruri decupate din context ca sa iti faci reclama electorala? Huo.

Si clickio a scris ceva de genul asta aici.

Comentarii»

1. blogatu - Mai 21, 2008

Si eu cred c-o sa votez. Din acelasi motiv.

2. curcubell - Mai 21, 2008

Hmm, eu nu cred ca este deloc bine sa mergem la vot. Daca tot nu avem cu cine, atunci de ce sa o facem. Exista o lege care spune asa: daca 51% din populatie nu merge la vot, cel ce iese la putere poate fi oricand doborat daca populatia iese in strada. Asa ca daca romanii ar sta acasa si nu ar vota, iar cel ce ar iesi presedinte/primar ar fi ales doar de o parte din populatie, noi am avea democratie deplina, iar el ar fi obligat sa respecte multe alte promisiuni, de frica de a nu se duce la fund. Asa ca mai bine ramaneti la ideea dinainte:D

3. Henrich - Mai 22, 2008

eu nu planuiesc sa ma duc la vot, poate doar daca voi avea drum prin apropiere …

de ce? m-am saturat de hotiile astea!


Lasă un răspuns

