jump to navigation

Dispersia riscului Mai 2, 2008

Posted by cferseta in diverse, internet.
Tags: , ,
trackback

Acum muuulti ani de zile am fost la un training de valori mobiliare. De fapt primul training pe care l-am platit din banii mei. Si m-am trezit intr-o sala numai cu guru in ale actiunilor/obligatiunilor/titlurilor de stat/features/etc.

Intrucat respectivul curs era pentru avansati, iar eu mi-am supraestimat calitatile de invatare rapida, nu prea am ramas cu multe. De fapt, am ramas cu un singur invatamant: dispersia riscului. Sa nu iti pui toate ouale in acelasi cos. (intre timp am aflat ca sunt diverse gandiri investitionale, unele dintre ele considerand focusul maxim tocmai dispersie a riscului).

Dar totusi e bine sa ai back-up-uri, sau diverse „plase de siguranta”. Inclusiv la conexiuni la internet (apropo postul lui orlando). Eu am internet fix, zapp, 3g de la Vodafone. Cand astea nu merg, sunt incantat ca exista wifi.

Comentarii»

1. d_3fect - Mai 4, 2008

corect…eu am doar 3g de la voda si wifi…imi sunt de ajuns…cand apare wimaxu’, ne luam si din ala?


Lasă un răspuns

