jump to navigation

De ce ma enerveaza FaceBook Aprilie 14, 2008

Posted by cferseta in internet.
Tags: ,
trackback

In primul rand vreau sa ii dau creditele cuvenite. Este un super site, inovator, cu o crestere fantastica, bine gandit si bine facut. Acum ca i-am adus si cuvintele de lauda, sa zic si de ce nu il folosesc:

Pentru ca ma face sa pierd timpul. Pentru ca primesc tot felul de prostii de la prietenii mei: sa ii cumpar, sa ma muste vampirii, sa ma muste maimutele, sa ne comparam marimea la picior, sa ne testam personalitatea, etc, etc. Rezultatul: Ignore, ignore, ignore, ignore.

Sunt din ce in ce mai multi ca mine, care au folosit facebook-ul, dar acum se retrag, ca mai au si treaba.

Comentarii»

1. Alin Mechenici - Aprilie 18, 2008

Important e scopul pentru care il folosesti.
Pagina mea de facebook este foarte „curata” pentru ca si eu aplic procedeul: ignore.

Facebook e ok daca il folosesti pentru networking si atat. Are mai multe instrumente decat linkedin si asta il face mai popular – pe langa faptul ca e mult mai generalist si nu te obliga sa gandesti ce scrii (imagineaza ca trag de par ideea pentru a mi-se intelege ideea).

Cred ca trebuie sa fii acolo unde sunt cei care te intereseaza, restul tine de tine daca faci ca „ei” sau nu.

Asta e parerea mea despre facebook si cred ca se aplica si la twitter.


Lasă un răspuns

