jump to navigation

Investitia in promovarea offline pentru produse online Aprilie 4, 2008

Posted by cferseta in internet.
Tags: , , , , ,
trackback

Investitia in promovarea offline pentru produse online nu se justifica in majoritatea cazurilor. 

De fapt sa reformulez. Acelasi buget poate fi cheltuit cu o eficienta mult mai mare in online decat in offline. Cel putin pana la un anumit moment din viata brandului respectiv.

Toate brandurile supercunoscute din online (facebook, monster, craisglist, careerbuilder, match, google, linkedin, yahoo) au inceput de jos si s-au consacrat exclusiv online. Deabea cand au devenit foarte cunoscute, au devenit profitabile si/sau s-au listat la bursa au inceput sa intre si pe offline. Spoturile date in timpul superbowl reprezinta incununarea unei existente tumultoase, in care plusvaloarea data de actiuni de marketing online devine marginala in cazul lor.

La neogen am vazut ca desi firma are 7 ani de existenta in spate, inca investitia in online aduce ROI mai bun decat cea in offline. Dar daca ai un produs exclusiv online si esti la inceput cu el, sunt sanse maxime sa arunci banii pe fereastra daca intri pe offline.

Comentarii»

1. Mircea Scarlatescu - Aprilie 7, 2008

Asta e raspuns la ce te-am intrebat eu mai demult…. deci ramanem pe online🙂

2. Bits and pieces… » Scarlatescu.ro - Aprilie 7, 2008

[…] intoarcem la noi, si din ciclul ‘Bloggerii intreaba, Noro raspunde’ aflam ca investitiile in brand awarness pe offline (outdoor, radio, etc.) sunt neindicate (inca?) pentru brandurile romanesti online. Taguri: microsoft, neogen, online, […]


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: