jump to navigation

SISTEME INFORMATICE DE MARKETING Martie 11, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

Am observat in diversele companii in care am lucrat, mai ales companii de talie mare, o lipsa de eficienta la nivelul marketingului. Se aduna multe informatii, se folosesc intre 1 si 5%, CRM-ul daca exista nu este integrat cu partea de vanzari sau cu partea de marketing push, nu exista o relatie de baza construita cu utilizatorii frecventi ai brandului sau cu hub-urile, lider de opinie, deasemenea useri ai aceluiasi brand. Asa ca o sa fac o lucrare prin care sa dezvolt un astfel de Sistem Informatic de Marketing, care sa aiba o abordare completa a tuturor realitatilor de marketing…

Sa vedem si cat de aplicabil e in viata reala

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: