jump to navigation

Ce inseamna fericirea (caz particular) Ianuarie 23, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , ,
trackback

Azi la birou, discutie intre Calin si mine. Ce este fericirea?

Calin: Ca omul sa fie fericit trebuie sa munceasca. Pentru ca daca munceste, nu ii sta mintea la prostii, e fericit, si la un momendat moare. Deci e ok.

Eu: Corect. Ce zici tu este un caz particular la definitia mea de fericire.
Un om fericit este unul care traieste in prezent (cu conditia ca prezentul sa il satisfaca). Daca se gandeste la viitor, ca o sa imbatraneasca, o sa-i cada dintii, etc – devine nefericit. Cum e vorba: „fericiti cei saraci cu duhul.” Exemplu: Intotdeauna geniile sunt nefericite, ca gandesc prea mult la scopul nostru pe pamant, etc.

Dupa asta am zis amandoi ok si ne-am dus sa muncim🙂

Comentarii»

1. marian - Ianuarie 24, 2008

citatul suna fix ca fusu…:)
iertat sa imi fie insa la final am ajuns la vorbele lui
spor la seo

2. Mircea Scarlatescu - Ianuarie 24, 2008

Cred ca orice manager / antreprenor va gandi la fel ca si Calin. E normal🙂

Gata ma duc sa fiu fericit / sa muncesc


Lasă un răspuns

