jump to navigation

Teoria punctelor de inflexiune Ianuarie 22, 2008

Posted by cferseta in diverse.
Tags: , , , ,
trackback

Acum ceva vreme am postat si pe blogul neogen aceasta teorie a mea. Dar imi place atat de mult incat o mai scriu odata si pe acest blog de test🙂

Ce parere aveti de urmatoarea idee?

Sa presupunem ca ACUM luati telefonul.

Formati un numar aleatoriu.

Raspunde cineva, si (in loc sa spuneti “Alo, familia Gaina?/Nu/Scuzati, am gresit cotetzul” si sa inchideti chicotind, cum faceam eu in copilarie:)) incepeti sa intrati in vorba cu ea.

Si din vorba in vorba, sa presupunem ca va intalniti face2face si …. ori ajungeti sa va insurati cu ea, ori …. se nimereste a fi un om bogat care are nevoie urgenta de cineva care sa ii administreze afacerile.:) In orice caz, ceva extraordinar se intampla pentru viata ta. Ceva WOW.

Evident, sansele ca sa se intample asa ceva sunt foarte mici, dar teoretic ele exista! Corect?

OK, acel telefon dat aleator ti-a schimbat viata. A insemnat un punct de cotitura. Un asa numit punct de inflexiune.

Din experienta mea, am vazut ca norocul are o importanta foarte mare in succesul unui om. Dar norocul este influentat, intr-o masura, chiar de om in sine. Si atunci, aplicand legea numerelor mari, omul poate sa isi creeze mai multe puncte de inflexiune! Care sa ii creasca sansele sa reuseasca in cea ce si-a propus. Daca incearca sa dea 10 telefoane, omul are mai multe sanse de reusita decat daca da un telefon.

Cand eram in facultate, eram frustat ca nu ma contactau firmele sa ma angajez. Si atunci, in loc sa trimit 1 cv/zi, am trimis 600. Si am avut succes. Idea e ca mi-am crescut sansele singur. Mi-am dat seama ca succesul nu e garantat, dar pot sa imi cresc singur sansele.

Puncte de inflexiune pot fi nenumarate, dar de obicei un om isi aduce aminte doar de cateva in viata, precum:
– ca a discutat cu un profesor anume, care i-a bagat mintile in cap
– ca a intrat la facultate
– ca a dat pe strada de un amic, care i-a propus ceva
– ca intamplator are o pila la o companie, unde a aflat (intamplator) ca se fac angajari
– ca la o conferinta s-a socializat si a vorbit cu un guru.

Mda, interesant. Merita sa ma mai gandesc la ea.

Comentarii»

1. Vand Noro la superoferta - 10 ron pentru 1 ora « CFerseta’s Blog - Iulie 14, 2008

[…] despre web, despre hr si despre marketing. Daca cineva crede ca o intalnire cu mine ar fi un potential punct de inflexiune in viata lui, sa scoata 10 ron si pentru fix o ora […]

Ala - Februarie 19, 2010

S-ar putea sa se gaseasca doritori:) M-ai facut sa zambesc, cred ca totul tine de atitudine, si eu astept punctul de inflexiune…Defapt punctul de inflexiune m-a adus la tine pe blog, la propriu… Cautam resurse, extra motivatie…poate ca am gasit ceva…
”The only thing we can do is play on the string we have, and that is our attitude. I am convinced that life is 10% what happens to me and 90% how I react to it. „(Charles Swindoll)
O zi frumoasa si tie!;-)

2. cferseta - Februarie 19, 2010

@ala – trebuie sa iti creezi puncte de inflexiune, nu sa astepti🙂

3. Ala - Februarie 19, 2010

Eram convinsa ca vei percuta astfel:)) insa eu nu cred in atitudinea tipic mioritica de ‘a astepta ceva’, si in plus vad diferit punctul de inflexiune. Sunt proactiva, iau atitudine, incerc sa schimb lucrurile, sa profit de oportunitati, insa uneori inevitabil trebuie sa treci prin experiente mai putin placute insa extrem de provocatoare, ca sa iti regasesti calea, ceea ce te motiveaza si drumul pe care vrei sa mergi. Ca un reality check… Ceea ce astept e un declick intern si pentru asta incerc sa ies din zona de confort si sa am pe cat posibil o atitudine constructiva, orientata spre provocari si rezultate.

Si apropo, ce inseamna succesul pentru tine? Observ ca tu asta urmaresti prin teoria ta, maximizarea sanselor de succes. Eu nu cred in retete, eu cred in mine si in drumul meu, insa uneori am nevoie de validari, confirmari, ceea ce mi se pare normal, un reality check din cand in cand face bine, ceea ce iti doresc si tie!

W-end placut!:)

Apropo uite alta teorie, tot cu puncte, connecting the dots… poate ai vazut deja: http://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc

4. cferseta - Februarie 19, 2010

🙂 cool

in aceiasi linie lucrez acum la http://www.23sec.com... sa te/ma/ne ajute sa iesi din zona de confort si sa-ti misti fundul sa faci ceva pt tine:) (generic vorbind)

daca esti utilizator de twitter, m-ar bucura un feedback de la tine

ms

we placut si tie


Lasă un răspuns

